.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 15 درجه اي دماي مازندران

دمای مازندران تا 15 درجه کاهش یافت.
به گزارش شمال نیوز مدیرکل هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به ورود موج ناپایدار جوی از دیشب به مازندران گفت: این سامانه همراه با بارش باران و برف ،کاهش دما، وزش باد نسبتاً شدید دربرخی مناطق ورعد و برق، تا امشب در استان ادامه دارد .
نوربخش داداشی با بیان اینکه روند کاهش دما امروزدر مناطق ساحلی و جلگه ای تا 7و ارتفاعات تا 15 درجه به نسبت دو روز گذشته است افزود: با توجه به رگباری بودن بارشها ، بالا آمدن سطح آب مسیلها، احتمال طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر پیش بینی شده است.
وی به مواج بودن دریا ونامناسب بودن فعالیت‌های دریایی در این مدت اشاره وشدت بارش‌ها رادر غرب استان اعلام و خاطرنشان کرد:بیشترین بارش باران از دیشب تاکنون مربوط به بندر امیرآباد باثبت 21 میلیمتر و برف در سیاه بیشه به میزان دو سانتی متر گزارش شد.
به گفته داداشی وضعیت جوی از پنج شنبه تا عصرجمعه به شکل ناپایداری ضعیف و به تدریج با کاهش ابرناکی و پایان بارندگی با آسمانی نیمه ابری و ااز عصر جمعه تا صبح شنبه با بارش پراکنده در غرب استان خواهد بود.
اداره کل مدیریت بحران مازندران نیز با صدور اطلاعیه‌ای از هم استانی‌ها خواست تا از اقامت و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیزکنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.